Матеріально-технічна база ДНЗ № 269 включає будівлі, споруди, земельну ділянку, комунікації, інвентар, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі централізованої бухгалтерії Територіального відділу освіти Хортицького району.

Вимоги до матеріально-технічної бази ДНЗ № 269 визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами, а також Типовим переліком обов’язкового обладнання дошкільного закладу, у тому числі навчально-наочних посібників, іграшок, навчально-методичної, художньої та іншої літератури.

ДНЗ № 269 має земельну ділянку, де розміщуються спортивні майданчики, групові ділянки для прогулянок, господарські будівлі тощо

У 2018-2019 навчальному році продовжувалась робота щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази ЗДО, економії енергоресурсів. Для збереження матеріальної бази ДНЗ №269 були призначені матеріально-відповідальні особи ( наказвід 03.01.2018 №01 аг), які контролювали наявність та збереження майна, енергоресурсів ; проводилась інвентаризація ; звіти вищезазначених осіб заслухані на загальних зборах трудового колективу( протокол від 28.12.2018 №2) .З даного питання видано накази:

- від 03.01.2019 №06аг «Про створення комісії контролю за економією енергоносіїв».

- від 03.01.2019 №07аг «Про економне споживання енергоносіїв»

- від 25.03.2019 №21аг «Про економне споживання енергоносіїв»тощо.

У 2018 році вдалось зупинитись у межах ліміту на електроенергію та воду . Однак , вимушеність використання опалювальних електричних пристроїв у групах для створення оптимальної температури для перебування в них дітей, робота електронагрівачів ( встановленні в усіх групах) та на харчоблоці) проведення ремонтних робіт іноді не дозволяють використовувати необхідну кількість лімітів.

Матеріальна база дошкільного закладу у задовільному стані. Приміщення дошкільного закладу, групові кімнати мають естетичний вигляд, систематично проводяться поточні ремонти, упорядковуються допоміжні приміщення. В наявності сучасні інформаційні стенди для батьків та педагогів. За результатами аналізу забезпечення навчально-наочними посібниками та іграшками у 2018-2019 навчальному році педагоги закладу були забезпечені навчально-наочними посібниками та іграшками відповідно до Типового переліку на 73 %. Обладнання спортивної та музичної зали, групових приміщень не в повному обсязі відповідають Типовому переліку обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах, тому на 2018/2019 н.р. поставлене завдання продовжувати укомплектувати заклад необхідним обладнанням та матеріалами. Для оснащення ЗДО ТЗН буде спланована робота щодо поповнення бази мультимедійною апаратурою

Санітарний стан приміщення ЗДО у належному рівні . Ігрові майданчики утримуються в чистоті і порядку. Вихователі груп, двірник та завідувач господарства Шкребтан Н.П. завжди дбають про безпеку дітей та співробітників: обстежують територію, місця для прогулянок дітей на виявлення небезпечних речей, оглядають підлогу, східці, віконні рами тощо , про що щоденно ставлять свій підпис у зошиті обстеження території і споруд).

Гігієнічнийрежим прибирання та провітрювання контролюється сестрою медичною старшою . Робочі місця протягом року відповідали санітарно – гігієнічним нормам, вимогам техніки безпеки, охорони праці. Спецодягом були забезпечені всі категорії обслуговуючого персоналу.

Незважаючи на труднощі сьогодення, колектив зберіг те, що було придбано раніше, а також поповнив базу дошкільного закладу новими посібниками, дидактичними іграми, науковою, методичною та художньою літературою. В кожній віковій групі створене розвивальне середовище і максимальні умови для перебування дітей та їх психологічного комфорту. Матеріально - технічна база закладу поповнювалась відповідно нормативним документам: Типовому переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах, затверджений наказом МОН від 19.12.2017 №633, Переліку лікарських засобів та виробів медичного призначення у медичному кабінеті дошкільного навчального закладу для надання невідкладної медичної допомоги, Положенню про ізолятор дошкільного навчального закладу, затверджених наказом МОНУ, МОЗУ від 22.09.2005 №1090/11370, Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів (наказ МОЗ від 24.03.2016 р №234 , зареєстрований МЮ України від 14.04.2016 №563/28693)

Фінансування здійснювалось власником по трьом статтям кошторису: ФЗП, харчування, енергоносії. Доходи (прибутки) ДНЗ № 269 використовувались виключно для фінансування видатків на утримання ДНЗ № 269, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності закладу .

Джерелами формування кошторису ДНЗ № 269 були:

· кошти загального фонду місцевого бюджету;

вікна – 19 шт (( 100 кв.м) на суму 228996 грн. (в рамках програми «Вікна» )

встановлено ручна система сигналізації ( тривожна кнопка)- 4771,63;

забезпечено роботу стаціонарного телефону

· кошти спеціального фонду місцевого бюджету:

· благодійні внески фізичних та юридичних осіб( насамперед батьків)

інші надходження, не заборонені законодавством України.

Джерелами формування кошторису ДНЗ № 269 були:

· кошти загального фонду місцевого бюджету ( ФЗП, оплата енергоносіїв, харчування у ЗДО ) та було придбано;

№ з/п Назва Кіл-ть Сума
1 Порошок пральний 25кг 2197.20
2 Гель для миття посуду 3 шт 84.42
3 Засіб чистячий 6 шт 114.12
4 Мило господарське 85 шт 336.60
5 Мило дитяче 55 шт 313.50
6 Сода кал. 187 пач 391.44
7 Сода для чист. 5шт 41.25
Всього: 3485.53

· благодійні внески ( допомога) фізичних та юридичних осіб( насамперед батьків)

інші надходження, не заборонені законодавством України.

Придбання через фонд «Розвиток» ДНЗ № 269 у 2018 році

Зміцнення навчальної бази
Пісок Доставка піска Послуги інтернету Картридж Канцтовари Ростомер - Підписка переодичних видань Ремонт принтера Аптечки в укриття 12982,31
Господарські потреби
Господарські товари ( само різи, дюбеля, Арматура-комплкт, кріплення ( мед блок , приміщення ЗДО)) Миючі засоби та засоби особистої гігієни Електротовари( —кабель-канал, вимикач, кабель, розетки лампочки(,кабель , провод, розетка тощо (пральня, медичний кабінет, кабінет психолога, харчоблок) Послуги БТІ на оформлення спортивної зали Мило господ.,поднос пластм ,кастрюля нерж.2шт ковш нерж відра, миски на харчоблок Ремонт тримера-, редуктор,)леска для коси- Сантехтовари ( гр. №9) (прорив горячої води)- ширма для медичного кабінету Кастрюлі нержавейка для харчоблоку –1896+1872 Комфорки на харчоблок, вимикач 3997,2 Кастрюлі та миски нержавейка для харчоблоку –4001,69 -Миючі засоби та засоби гігієни – 38,98+6897,18 праска, контейнери харчові 45075,40
Ремонтні роботи
Будматеріали для ремонтних робіт: каб.психолога ( 2 приміщення-стеля, підлога, шпалери тощо– пральня поточний ремонт( стеля приміщень , стіни, підлога, водогін)) Будівельні матеріали (плитка на підлогу харчоблоку) Поточний ремонт приміщень та надвірного обладнання ЗДО (фарба, лак, кісті, розтворювач тощо 27052,09
5% послуги фонду 4255,49
Всього 89365,29

У разі, якщо батьки, або особи , які їх замінюють приносять щось в подарунок , постійно діючою комісією для оприбуткування необоротних активів ( наказ та 17.05.2019 №66р) складаються акти та ставиться на облік .З даного питання видані накази: від від 02.01.2019 №21р 19.04.2019 №54р «Про запобігання проявам корупції та дотримання нормативних актів щодо надходження позабюджетних коштів»

Всю фінансову роботу з батьківською допомогою веде Ініціативна рада ЗДО ( далі ІР)(Положення про Ініціативну раду ЗДО ( протокол загальних батьківських зборів , протокол від 11.10.2018 №1)) , яка звітує перед батьками або виносить питання на загальних зборах колективу та батьків

Всі подарунки або придбання , які зробили батьки у натуральній формі поставлені на облік. З цією ціллю створено постійно діючу комісію (17.05.2019 №66р) Питання використання БФ вирішували на засіданнях ІР ( на загальних батьківських зборах ( протокол від 11.10.2019 №1)

Батьки, можуть за бажанням, перераховувати благодійні внески у любому банку на розрахунковий рахунок благодійного фонду «Розвиток»:Код по ОКПО 23881517 Благотворительный фонд «Развитие» МФО 380805 в «Райфайзен Банк Аваль» Счет получателя № 26000175018. Діє механізм порядку оприбуткування благодійної допомоги в натуральній формі Відповідно до ст..53 Конституції України , Бюджетного кодексу України , Законів України : «Про освіту», «Про дошкільну освіту» ,«Про благодійництво та благодійні організації», керуючись Постановою КМ України від 04.08.2000 №1222 «Про порядок отримання благодійних внесків та пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами, закладами освіти, охорони здоров’я , культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування» якого і дотримуємось. У разі, якщо батьки, або особи , які їх замінюють приносять щось в подарунок , постійно діючою комісією для оприбуткування необоротних активів ( наказ від 09.02.2016 №27р) складаються акти та ставиться на облік .

Перелік матеріалів, які були передані у якості подарунків, та поставлені на облік у 2018 році :

№ з/п Назва Кіл-ть Сума
1 Портьєра 2 770.00
2
Покривало дитяче
4 200.00
3 Штора капрон 5,5 м 1 750.00
4 Намотрасник 12 208.80
5 Фартук кухн. 6 90.00
6 Гардина 11м 2 3520.00
7 Гардини 3м 2 960.00
8 Тесьма 40м 1 240.00
9 Килим 2х3 1 750.00
10 Тюль 12м 1 1800.00
11 Ламбрекен 3х2 1 410.00
Всего: 9698.8

Залишається проблемою якість водогінної (зокрема у підвальному приміщенні), опалювальної, каналізаційної систем. Потребує поповнення обладнання на харчоблоці , а саме придбання картоплечистки, електроказана варочного, каструль (20,40,50 літрових ) ,заміні двох холодильників . Потрібні ремонти опалубків, сходів запасних , полагодження асфальтного покриття , придбання пісочниць, картопелечистки та перетирочної машини тощо. Всі ці питання на постійному контролі

Кiлькiсть переглядiв: 237

Коментарi