У закладі дошкільної освіти навчання, виховання та розвиток дітей здійснювалися згідно вимог:

Базового компонента дошкільної освіти (нової редакції)

комплексної освітньої програми «Дитина в дошкільні роки» (лист МОН про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» від 06.11.2015 №1/11 - 16160) в групах дошкільного віку.

В групах раннього віку за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» від 23.05.2017 року № 1/11-4988).

Для програмно-методичного забезпечення освітнього процесу використовуються навчальні видання, рекомендовані Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 навчальному році розміщені на сайті Міністерства освіти і науки України (http://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/norm-baza.html)

Програмно-методичне забезпечення освітнього процесу ДНЗ №269 «Сосенки» в 2019-2020 н.р.

Освітня програма "Українське дошкілля https://mon.gov.ua/storage/app/media/programy-rozvytku-ditey/Bilan_Programa_Ukrdoshkillja_2017.pdf

Програма «Українське дошкілля» має такі змістовні розділи:

- фізичний розвиток;
- сенсорно-пізнавальний розвиток;
- емоційно-соціальний розвиток;
- мовленнєвий розвиток;
- художньо-естетичний розвиток.

/Files/images/Дитина в дошкільні роки.jpg

Програма «Дитина в дошкільні роки» розкриває зміст освіти через освітні лінії:

- «Особистість дитини»
- «Дитина в соціумі»
- «Дитина у природному довкіллі»
- «Дитина у світі культури»
- «Гра дитини»
- «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
- «Мовлення дитини»

Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Базовий компонент дошкільної освіти спрямовує зусилля батьків, педагогів, психологів на розвиток творчого потенціалу дитини, що має свої особливості у дошкільному дитинстві, на своєчасне підтримання досягнень індивідуальної своєрідності неповторного життєвого шляху дитини, забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини у дошкільні роки. Базовий компонент визначає зміст і структуру дошкільної освіти за його інваріантною і варіативною складовими. Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній, що включені до інваріантної та варіативної складових, дає змогу забезпечити належний рівень соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти.

Освітні компоненти, визначені освітніми програми

/Files/images/struktura_komponenti.png

Кiлькiсть переглядiв: 105

Коментарi

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Вересень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930