• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Проект "Вчимося жити разом"

Програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей 5-го та 6–7-го років життя «Вчимося жити разом».

ДНЗ №269 став базовим для реалізації проекту "Вчимося жити разом". За ініціативи Європейського Союзу (ЄС), Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні впроваджується проект «Вчимося жити разом». Він реалізовуватиметься у двох напрямах — формування у вихованців життєвих навичок, що сприятимуть позитивній адаптації, та надання дітям психологічної допомоги і підтримки в навчальних закладах.

Практичність матеріалів «Вчимося жити разом» спрямована на актуалізацію потенціалу регіональних особливостей суспільного освітнього середовища та найкращих традицій родинного виховання, що базується на батьківському досвіді та сучасній інноваційній практиці дошкільної освіти. Обсяг освітніх завдань парціальної програми диференціюється з урахуванням
різної періодичності та тривалості охоплення дітей організованими освітніми впливами за тієї чи тієї форми здобуття дошкільної освіти та спирається на визначення змісту освітніх ліній Базового компоненту: «Особистість дитини» та «Дитина в соціумі».

Програма містить чотири змістові напрями, кожний з яких може бути реалізований послідовно або одночасно.
Перший змістовий напрям — «Простір, дружній до дитини».
Мета: створення середовища, що сприяє розвитку довіри та почуття безпеки.
Другий змістовий напрям — «Я та інші люди».
Мета: організація цілеспрямованих форм навчально-виховної роботи фахівців дошкільного закладу з дітьми 5-го, 6–7-го років життя з метою збагачення та розширення знань етичного спрямування.
Третій змістовий напрям — «У злагоді та радощах творимо добрі справи».
Мета: організація самодіяльних форм взаємодії дорослих із дітьми 5-го та 6–7-го років життя, спрямована на розширення досвіду спілкування з різними групами людей.
Четвертий змістовий напрям — «Ми поруч із тобою».
Мета: організація індивідуальної психологічної роботи фахівців (психолог, психотерапевт, педіатр та ін.) з дітьми, котрі потребують супроводу та підтримки особистісного розвитку, мають прояви поведінкових розладів, страхів, агресії.

Загальними критеріями ефективності реалізації програми «Вчимося жити разом» є розвиток особистості дитини старшого дошкільного віку, яка має сформовані необхідні життєві навички позитивної ефективної взаємодії з близьким оточенням та може адаптуватися і творчо застосувати їх у нових ситуаціях, у ситуаціях невизначеності або непорозуміння з іншими, роблячи вибір щодо своїх дій на основі морально-вольових якостей та цінностей, організованості, дисциплінованості, самостійності, відповідальності, наполегливості в досягненні позитивних цілей.

Кінцевою метою психолого-педагогічних дій дорослих є сформованість таких якостей дитини:
■■ емоційно-ціннісне ставлення до себе та іншої людини, інтерес до нової інформації та діяльності, пов’язаної з категорією «людина»;
■■ позитивна картина світоглядних морально-етичних уявлень про себе та навколишній світ, уміння аналізувати та диференціювати такі моральні поняття, як «доброта», «чуйність», «справедливість», «дружба», «чесність», «товариськість» тощо.
■■ розвинена потреба та прагнення активної діяльності з іншою людиною, здатність реалізувати спільну діяльність із дорослими та однолітками, що спрямована на досягнення позитивних цілей, розвинена здатністьдитини в ситуаціях невизначеності або конфлікту робити вибір на основі ціннісних орієнтацій, які відповідають духовності, утвердженню життя,
безпеки та здоров’я людини.

"Дружні діти - мов квіти".

/Files/images/DSC05003.JPG

"Разом об'єднатися - веселіше гратися".

/Files/images/DSC05009.JPG

"Ввічливі слова - творять дива "./Files/images/DSC0500.JPG

"Діти ввічливі та чемні, всім навколишнім приємні"

/Files/images/DSC05020.JPG

"Дерево добра"./Files/images/DSC05011.JPG

"Міст миру"/Files/images/DSC04995.JPG

"Всім допомагати - добрих друзів мати".

/Files/images/DSC04991.JPG

"Кожна дитина, як у намисті перлина"/Files/images/DSC05022.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 245

Коментарi