• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Вихователь-методист радить

Методична робота
/Files/images/картинка.jpg

Робота в дошкільному навчальному закладі "Сосенки" ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання зхавдань Закону України "Про дошкільну освіту" та Базового компоненту дошкільної освіти.

Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.

Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за двома основними напрямками:

1. Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній рорботі з дітьми).

2. Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його росповсюдження.

Методична мета на 2019- 2020 н.р.

· збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання;

· постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;

· створення такого освітнього простору, де повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:

- Система навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції
- Tеоретично - практичниі семінари
- Cемінари-практикуми
- Колективні перегляди занять
- Школа молодого вихователя

З метою підвищення якості освіти, оновлення її змісту в дошкільному закладі впроваджуються новітні технології М. Єфименко, К. Крутій, Л. Шульга

Технологія фізичного виховання дітей М.Єфименка (“Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей”).

Автор – Єфименко М.

Суть технології. Проведення фізкультурних занять у формі ігрових дійств. Форма фізичної активності дітей – горизонтальний пластичний балет (“пластик-шоу”), що поєднує музичність, хореографічність, естетичність дійства. Його скорочені програми використовують як фізкультурні хвилинки, паузи, а також як розваги і свята. Ігрова взаємодія з дітьми реалізується в рамках ігрової теми як великої тематичної гри (макрогри), що триває протягом одного чи кількох занять. Спільна мета та сюжетна лінія містить кілька міні-ігор, ігор-вправ.

Методика використання схем-моделей у лексично-граматичній роботі.

Автор – Крутій К.

Суть технології. Розвиток у дітей словесно-логічного мислення, формування у них уміння користуватися основними логічними прийомами і операціями є одним із важливих завдань у процесі навчання старших дошкільників. Пропонується наступна схема ознайомлення дітей із предметами: 1) первинне ознайомлення з предметом і його назвою; 2) дослідження властивостей предметів: колір, відтінки, форма, розмір, звуки, шуми; співвідношення в просторі; вага; властивості поверхні; ритм; рух предмета; назва деталей предмета; 3) групування. Узагальнення і найпростіша класифікація предметів, формування родових і видових понять, наступна класифікація – диференціація родових понять; 40 розвиток елементів логічного мислення шляхом складання моделей, схем, коректурних таблиць разом із дітьми.

Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання.

Автор – Шульга Л.

Суть технології. Діти зображають навколишнє тільки після емоційних зустрічей з ним у процесі спостереження, розгляду картин, слухання музики, читання, розповідання. Головне завдання організації зображувальної діяльності – виховання естетичних почуттів, а допоміжне – навчання технічним прийомам. Чим більше органів чуття беруть участь у сприйманні навколишнього, тим повнішими будуть уявлення, глибшим – пізнання.

Педради, семінари — практикуми

На педагогічних радах заслуховуються підсумки роботи та звіти вихователів, вивчаються нові законодавчі та нормативні документи, заслуховуються довідки перевірок, розглядаються актуальні питання педагогіки, навчання та виховання дітей, підводяться підсумки роботи педагогічного колективу щодо виконання головних завдань та окреслюються нові завдання.

У дошкільному закладі постійно проводяться семінари – практикуми, майстер – класи, для вихователів . Це дає змогу повисити кваліфікацію педагогічних працівників.

/Files/images/0004.JPG

Для самоосвіти: офіційний веб-сайт МОНмолодьспорт (mon.gov.ua)
стрічка новин веб-сайту Державного інформаційно-виробничого підприємство "Педагогічна преса" (pedpresa.com)

Кiлькiсть переглядiв: 407

Коментарi